close
標題:

証明貓血統

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我屋企有隻異國長毛貓~ 我想將佢出貓show~ 不過我知道要有出世紙~ 睇下佢d血統係呼純種 但係我冇~ 想問下點先有得整? 同埋大約幾錢?有網址比我參詳下最好 更新: gbisw520: 其實我隻貓唔係買架!係我之前係間公司度領養 咁我前老細係breeder~佢d貓都係出show貓黎~ 講真丫~如果我問佢拎出世紙我諗都冇咩可能 我隻岩岩1歲~ 但我唔想參加家貓組~因為要同佢desex 我就係想知道點樣先有得check血統純唔純~~ 因為我都問過人~要比$$$~大約幾百至千幾~ 所以我想知清楚詳細少少 仲有唔該你先^^ 更新 2: gbisw520: 即是話要一定問返佢先有? 其實我之前個老細有好多貓都出過show~ 佢個時癲到將隻嬴過既貓比我地領養 不過個隻已經絕左育~ 真係唔該哂你~ 因為呢個問題就黎到時間結束~ 如果你唔介意~我想你add我msn傾~ 謝謝^^

最佳解答:

個D寵物店都會話出張出世紙比你但不是純貓血統證明書個隻 一般你隻貓出世個間貓場會出張血統和出世紙 並得到當地既有關貓會審批先可以 (註:基本上一買貓時已經做埋) 如果不是登記貓場出品的就一定無啦! 睇下你隻貓年紀多大同你起邊度買 坦白講,D貓一出世如果是SHOW QUALITY或者BREED QUALITY貓場是會為貓提供出世紙(因為賣都貴D啦) 假如你隻貓起寵物店買呢... 咁好大機會是PET QUALITY~也就是不合格的貓 都應該唔會出到紙比你 所以你都不用寄予厚望 如果你想帶隻冇證書既貓去比賽呢 仲有一個方法 就是以家貓組去參賽 家貓組的便是無出世紙都可以比賽的貓 詳情請參考,每年最少搞兩次: http://www.hkcls.com/ 2009-06-21 00:55:15 補充: JK.BABE你好, 以你的情況而言, 你前老細係breeder~>只有佢出貓紙先可以去核證 千祈唔好介意我咁直~佢既然是出show的 咁'闊佬'送你我估應該唔算合格 無錯,參加家貓組要同佢desex 我認識d海外評判,佢地超專業的,一睇就知龍定鳯 不過冇出世紙一般都唔會同你出任何official既認證 BEST OF LUCK!

其他解答:
arrow
arrow

    vbd391t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()