close
標題:

大家HELP下我****諗吾明?!!!

發問:

如果一個男仔問我朋友拿我既MSN(之前吾識佢既)...之後ADD左我.都傾得OK. 但係吾知點解一返到SCH佢又好似扮吾識我咁.-V-....HI都無HI.完全好似另1個人咁!!咁即係點呀...你地覺得呢???咩吾係佢咁樣問我朋友拿我MSN.就對我有小小好感....想識我咩...............

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

係咁架,, 就算你地係男女朋友,,o係學校都未必會hi啦,, 一hi就代表識對方,咁d fd又會問問問,,好煩架,, 所以通常會寧願扮唔識,, 或者過多排真係熟d ge時候你地先會打招呼,, 唔洗咁介意ge,,

其他解答:

佢 係 咪 怕 羞 呀 !? 你 可 以 係 msn 度 試 下 問 佢 架 .. 問 佢 點 解 你 係 學 校 扮 到 唔 識 我 ` 問 左 佢 先 啦 , 唔 洗 攪 到 你 估 估 下 咁 :) or 你 下 次 試 下 主 動 hi 佢 先 囉 , 佢 應 該 唔 會 唔 理 你 掛 !|||||通常都係咁,,係msn傾得幾開心,返到現實會覺得怪怪地 你可以見到佢同佢hi下,佢唔會扮唔識你ge!-v-|||||D男仔係咁樣嫁喇..... 就算佢同左你一齊 佢返到學校都唔代表會同你講野 男仔既心理係咁難理解嫁喇...|||||男仔心態比女仔更難觸摸??? 我唔知佢對你有冇小小好感!? 但你以上既文字,就足以証明你在意~~~ 既然,你咁在意,不如親口問個明白,無須令自己咁煩惱!!
arrow
arrow

    vbd391t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()