close
標題:

女仔請入*plz!(10*)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我最近果胸超痛牙! 我12歲咋!* 我系咪發育?!

最佳解答:

係... 我今年中一.. 我有d女仔fd.. 小三就胸痛.. e+刀有dd波.. 12歲... 好正常. 希望幫刀妳*

其他解答:

係咁嫁. 我有時都有既^^don;t be scare|||||你係發育!係正常!冇雖擔心!|||||其實發育時期有可以有這種現像,或者女性月經來前也有機會會這樣,但若果你是超痛或者可以去看一看醫生!|||||我都係! 我問過我mammy佢話我咦家係發育時期,發生D gum既事係正常喎|||||係咁嫁. 我有時都有既. 不過而家冇. 放心. 吾會有事..
arrow
arrow
    全站熱搜

    vbd391t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()