close
標題:

我宜家21歲~想重讀返中四~有咩途徑??20分

發問:

已經21歲~好驚同其他同學格格不入~想讀日校~eg:私校or書院~會有d同我地年紀差唔多??

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

年紀唔係問題囉,無需自悲!!!! 只要你係想讀試下呢間。 1) 遵理--佢幾有教育理念同教育精神,可以諗諗。(只得日校) 2) 佐敦匯賢--呢間野雖然不見經傳,但佢幾獲學生鍾意,佢無賣廣告,全是`推介,據d學生講﹕呢間野d老師好為學著想,又nice,上堂冇人敢玩野囉,想學野一定學得到。(佢有日夜校) 我所知呢間野亦有d較大d年紀嘅學生。 你可試下問問。

其他解答:

如果你想讀書,可以去夜校。 夜校的入學條件低,而且沒有年齡限制。|||||我都係21歲 但就算想讀 日校 都讀私校好過 雖然學費好貴 你家人係唔係支持你讀日校先 除非你夜晚返part time 21歲 讀返書係好既 雖然我都想讀 但係我家人已經唔會再比我讀日校 但我覺得21歲 應該去一路返工 一路夜晚讀夜校中四 始終家人開始老 都要去養家人 除非你家人肯 比你讀日校 咁就好呀 我都想讀返中四 可以用4年時間 升到大學 但都要睇下家人 經濟環境點先 許可又可以養到你4年 讀到中七的話 就ok 唔係的話 我都無辦法
arrow
arrow

    vbd391t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()